ICTPRESS

وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات (www.ictpress.ir)

ICTPRESS

وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات (www.ictpress.ir)

انتشار لیستی از آلوده ترین سایت های جهان

ICTPRESS - شرکت سیمانتک به تازگی لیستی از آلوده ترین سایت های جهان شامل 100 اسم منتشر کرده که از این تعداد بیش از نیمی سایت های غیر اخلاقی هستند که کابران را به صفحاتی رهنمون می کنند که آلوده به ویروس های رایانه ای هستند.

به گزارش ICTPRESS به نقل از پی سی ورلد ،  48 درصد نام هایی که در لیست کثیف ترین و آلوده ترین سایت های جهان آمده اند مربوط به سایت های غیر اخلاقی هستند که بزرگترین ویروسی های رایانه ای در آنها منتشر می شوند .
گزارش ها حاکی است بررسی های انجام شده از سوی این شرکت امنیت رایانه ای نشان می دهد که بسیاری از بازی کنندگان بازی های رایانه ای نیز برای دستیابی به نرم افزار های تقلب در بازی به دام سایت هایی می افتند که رایانه آنها را به شدت با ویروس آلوده می کند.
طبق این گزارش افرادی که به این سایت ها مراجعه می کنند به شدت این امکان وجود دارد که رایانه هایشان با نرم افزار های مخرب  به ویروس آلوده شود و بسیاری از اطلاعات شخصی رایانه هاشان به دست هکرها بی افتد.
طبق گفته متخصصان سیمانتک طی سالهای اخیر تعداد سایت های منتشر کننده ویروس های رایانه ای به طرز چشمگیری افزایش یافته و بزهکاران سایبری راههای نوینی در دزدی پول ، اطلاعات و دارایی ها به صورت آنلاین ابداع کرده اند که تنها راه مبارزه با این روند هوشیاری کاربران است که دقت بیشتری در سایت هایی که به آنها مراجعه می کنند داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد