ICTPRESS

وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات (www.ictpress.ir)

ICTPRESS

وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات (www.ictpress.ir)

تعداد کاربران فیس بوک از مرز 300 میلیون گذشت

 

ICTPRESS - آخرین گزارش منتشر شده از سوی مقامات فیس بوک عنوان دار بزرگترین وب سایت اجتماعی جهان نشان می دهد که تعداد کاربران این وب سایت از مرز 300 میلیون نفر فراتر رفته است .

به گزارش ICTPRESS به نقل از " تی جی دیلی" ، بسیاری از متخصصان معتقدند گرچه افزایش تعداد کاربران به معنای بالارفتن مخارج فیس بوک در ارائه سرویس های بیشتر و به روز تر است اما این رشد روز افزون کاربر زمینه را برای درآمدزایی  این شرکت نیز فراهم آورده است . این در حالی است که این شرکت انتظار نداشت تا پیش از سال 2010 میلادی به درآمدزایی مالی برسد.
گزارش ها حاکی است تعداد کاربران ثبت نام کرده در فیس بوک تنها طی یک سال گذشته سه برابر افزایش داشته و از 100 میلیون در سال گذشته به 300 میلیون در سال جاری افزایش یافته است .
قائم مقام شرکت فیس بوک در خصوص افزایش تعداد کاربران این شرکت گفت:  عبور از این مرحله بزرگ به آن معنی است که فیس بوک می تواند  به حرکت خود ادامه دهد ، و با رشد بیشتر در این شبکه به درآمد و ثبات برسد.
مارک اندریسن یکی از اعضای سایت شبکه ای مجازی فیس بوک می گوید: انتظار می رود  که در آمد حاصل از سایت فیس بوک در سال 2009 از مرز 500 میلیون دلار بگذرد.
گفتنی است ؛ سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری شرکت روسی Digital Sky Technologie در فیس بوک یکی دیگر از عواملی است که خوش بینی نسبت به آینده آن را افزایش داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد