ICTPRESS

وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات (www.ictpress.ir)

ICTPRESS

وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات (www.ictpress.ir)

ایران برفراز قله های دانش و فناوری

 

 

ICTPRESS – رئیس جمهوری با اعلام شعار "می شود و می توانیم" ؛ با توجه ویژه به تفکر ، دانش ، تبریک آغاز بهار دانش و توجه به تخته سیاه کلاس درس که با اشاره به آن ،جمله فوق را روی آن نشان می داد گفت:  با خودباوری و تکیه به اصل "می شود و می توانیم" ایران برفراز قله های دانش و فناوری قرار می گیرد.

به گزارش : ICTPRESS زنگ آغاز سال تحصیلی 89 -88 همزمان در سراسر کشور با پیام رئیس جمهوری و با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهوری و همچنین سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مدرسه راهنمایی عترت در منطقه 17 تهران به صدا درآمد.
این در حالی است که دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم زنگ مهر و سلامت را به صدا درآورد و در خصوص مراقبت های بهداشتی و لزوم مقابله با آنفلوآنزای نوع A، مطالبی بیان کرد.
امسال یک میلیون و 200 هزار فرهنگی و حدود 13میلیون و 700 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 138 هزار واحد آموزشی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند .
از این تعداد دانش آموز پنج میلیون و 654 هزار نفر در مدارس ابتدایی، 3 میلیون و477 هزار دانش آموز در مدارس راهنمایی و بیش از 4 میلیون دانش آموز هم در مدارس متوسطه و پیش دانشگاهی تحصیل می کنند.
حدود یک میلیون و 100 هزار نفر از کل دانش آموزان کشور هم در سال تحصیلی جدید در بیش از 11 هزار مدرسه غیرانتفاعی تحصیل می کنند.
1 میلیون و 200 هزار نوآموز و 1 میلیون و 300 هزار دانش آموز اول راهنمایی هم از 31 شهریور ورود به مدرسه را جشن گرفتند.
امسال 2600 مدرسه جدید با 11 هزار و 200 کلاس درس پذیرای دانش آموزان است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد