ICTPRESS

وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات (www.ictpress.ir)

ICTPRESS

وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات (www.ictpress.ir)

حلول ماه رمضان مبارک باد

محمد فواد رحمان سرشت – ICTPRESS – در نخستین روز از ماه مبارکی قرار داریم که نفس کشیدن و خوابیدن در ایام آن هم عبادت است.

ادامه مطلب ...

انتشار لیستی از آلوده ترین سایت های جهان

ICTPRESS - شرکت سیمانتک به تازگی لیستی از آلوده ترین سایت های جهان شامل 100 اسم منتشر کرده که از این تعداد بیش از نیمی سایت های غیر اخلاقی هستند که کابران را به صفحاتی رهنمون می کنند که آلوده به ویروس های رایانه ای هستند.

ادامه مطلب ...

22 آگوست ، عرضه چاپگر ماتریسی MX-80 به بازار

 

 ICTPRESS - چاپگر ماتریسی MX-80 توسط کمپانی اپسون به بازار عرضه شد تا استانداردی جدید برای چاپگرهای با کارایی بالا و قیمت پایین ایجاد شود.

ادامه مطلب ...

اولین کنفرانس ملی دولت همراه برگزار می شود

ICTPRESS - اولین کنفرانس ملی دولت همراه با همراهی و مدیریت علمی اساتید دانشگاههای معتبر ایران و مشارکت و همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت های مادر تخصصی ، شرکت های مخابرات استانی، پارک علمی فناوری وزارت علوم و انجمن ها و قطب های علمی مخابراتی، کارخانجات مخابراتی و صنایع راه دورهمزمان با ولادت امام رضا (ع) در آبان ماه به مدت 2 روز در مشهد مقدس برگزارمی‌شود.

ادامه مطلب ...

18 آگوست ، معرفی اولین کامپیوتر 32 بیتی

ICTPRESS - سی و یک سال پیش در چنین روزی ، شرکت کامپیوتری موسوم به"DEC" اولین کامپیوتر 32 بیتی را با نام تجاری " VAX11/780" به بازار معرفی کرد.

ادامه مطلب ...

فلش درایو هایی که قفل می شوند

ICTPRESS - اگر به دنبال ابزاری برای حفاظت از داده های اطلاعاتی خود بر روی فلش درایو هستید به تازگی فلش درایو یو اس بی جدیدی روانه بازار شده که قفل می شود.

ادامه مطلب ...

فایل های ویدئویی هدف اصلی کودکان وب گرد

 

ICTPRESS - مطالعات انجام شده از سوی موسسه امنیت رایانه ای سیمانتک نشان می دهد که تماشای بازیهای ویدئویی در یوتوب و ارتباط با دوستان از طریق سایت های اجتماعی هدف اصلی کودکان وب گرد آمریکایی است اما در عین حال تعداد زیادی از کودکان نیز در فضای سایبری به دنبال مطالب غیر اخلاقی می گردند .

ادامه مطلب ...

16 آگوست ، عرضه نخستین کامپیوتر شخصی مجهز به مانیتور

ICTPRESS - امروز ، سی‌و دومین سالگرد عرضه نخستین کامپیوتر شخصی مجهز به مانیتور یا صفحه نمایش توسط کمپانی " کمودور" است.

ادامه مطلب ...

سند الکترونیک و ایجاد امضای الکترونیک

ICTPRESS - باید نسبت به تدوین سند الکترونیک و ایجاد امضای الکترونیک که همانند امضای کتبی مورد تصدیق نهادهای شناخته شده در حوزه‌ی این فناوری باشد، اقدام کنیم.

ادامه مطلب ...

تمام دفاتر ICT سودده هستند

 

ICTPRESS - دفاتر ICT روستایی با عنوان پیشخوان خدمت زمینه لازم جهت ارائه خدمات سایر سازمان‌ها از جمله وزارت جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و سایر نهادهای دولتی و خصوصی را فراهم می‌کند.

ادامه مطلب ...