ICTPRESS

وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات (www.ictpress.ir)

ICTPRESS

وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات (www.ictpress.ir)

تولد ماوس های سازگار با محیط شیشه ای

ICTPRESS - یک شرکت بزرگ تولید کننده سخت افزارهای رایانه ای موسوم به Logitech به تازگی دو مدل ماوس طراحی کرده که از سازگاری بالایی با محیط برخوردارند و می توانند در تمامی سطوح حتی سطوح شیشه ای و صیقلی نیز کار کنند.

به گزارش ICTPRESS به نقل از " گیزمگ" این شرکت اعلام کرده که ماوس مذکور می تواند در سطوح شیشه ای با قطر حد اقل 4 میلیمتر و یا دیگر سطوح صیقلی که امروزه در بسیاری منازل مورد استفاده هستند ، کار کند.
طبق گفته متخصصان Logitech بررسی ها نشان میدهد که هم اکنون در 40 درصد خانه ها از سطوح شیشه ای استفاده می شود که این امر استفاده از لپ تاپ را بدون "ماوس پد" با مشکل روبرو ساخته که البته این موس جدید می تواند در حل این مشکل موثر واقع شود.
گزارش ها حاکی است برای استفاده از ماوس بر روی شیشه این شرکت از فناوری "زمینه تاریک" استفاده کرده که این فناوری متشکل از یک سیستم میکروسکوپی است .
طبق گفته متخصصان این شرکت با استفاده از این فناوری ،موس برجستگی های بسیار ریز موجود بر روی سطح را هم تشخیص میدهد . این در حالیست که در موس های لیزری این توانایی برای تشخیص برجستگی های ریز وجود ندارد و موس های که با این سیستم سنتی تولید شده اند نمی توانند بر روی سطوح شیشه ای کار کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد