ICTPRESS

وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات (www.ictpress.ir)

ICTPRESS

وبلاگ پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات (www.ictpress.ir)

استفاده از جدید ترین فناوری های ارتباطات دیجیتالی در المپیک پکن

ICTPRESS - شرکت "چاینا تلکوم" به منظور ارتقاء سطح فنی شبکه ارتباطات در دوره برگزاری بازیهای المپیک 2008 پکن برای نخستین بار در تاریخ بازیهای ورزشی جهان اقدام به معرفی چندین فناوری جدید در عرصه ارتباطات دیجیتالی کرده است .






از جمله این فناوری ها می توان به شبکه هوشمند انتقال اوپتیکال اشاره کرد که به منظور ارتقاء سطح کیفی و امنیتی روند انتقال فایل های تصویری بازیها در این رویداد جهانی ، به بهره برداری رسیده است .

فناوری " ویدئو مانیتورینگ " که در سال 2007 جایزه ارزنده ترین فناوری علوم ارتباطی در چین علوم ارتباطی چین را از آن خود کرد نیز از دیگر فناوری هایی است که همزمان با آغاز المپیک پکن به بهره بر داری رسیده است .با استفاده ازاین فناوری مبتنی برسیستم تی.پی .وی 6 ،برنامه های 24 ساعته بازیهای المپیک و فایلهای تصویری مرکز فرماندهی این بازیها در تمامی ایام هفته در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت .
این شرکت همچنین برای نخستین بار اقدام به ارائه سرویس انتقال اطلاعات  بدون تاخیر کرده که تحت این فناوری نوین شرکت "چاینا تلکوم "با ایجاد شبکه ای تمام رویداد های المپیک را بدون هیچ گونه وقفه زمانی برای خبرگزاری های اصلی همچون "اسوشیتد پرس "،"رویترز"،"فرانس پرس" و "شینهوا" ارسال می شود .
از دیگر سرویس های ارتباطی راه اندازی شده در این بازیها از سوی شرکت "چاینا تلکوم "، " سرویس خدمات سراسری " است که افراد می توانند از طریق تلفن ، شبکه ارتباطات بی سیمی ( وایرلس )و یا فناوری "جی پی اس "به این سیستم دسترسی پیدا کرده و به اطلاعات کامل و جامعی در مورد بازیها ،خدمات شهری و سیستم های کمک رسانی دسترسی پیدا کنند . 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام.
وب خوبی داری.
تقاضای تبادل لینک دارم.
اگه مایلید تو سایتم یه نظر بدید.:
www.apvt.tk
همچنین با آمدن به سایت ما وکپی کد افزایش آمار بازدید خود را روزی ۴۰۰ تا به بالا کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد